środa, 18 stycznia 2012

Wychwood - Hobgoblin

Przedstawiam angielskie piwo Wychwood Hobgoblin.


Zawartość ekstraktu: brak danych.

Zawartość alkoholu: 5,2% obj.

Kolor: burgiundowy, klarowny.

Zapach: słodowy, lekko palony, wyczuwalne nuty karmelowe, troszkę toffi i owocowe.

Smak: treściwy słodowy, słodkawy, wyczuwalne nuty karmelowe, toffi i ciut winne, w tle na całej dług.ości wyraźna goryczka

Piana:  kremowo-beżowa, średnio gęsta, średnio wysoka, troszkę dziurawa, średni czas opadania, zostawia delikatne osady.

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: brak danych.

Opakowanie: butelka 0,5l.

Producent: Browar Wychwood


Podsumowanie: 
Dziś testowałem angielskie piwo z browaru Wychwood, które zwie się Hobgoblin. Nazwa piwa to określenie baśniowego przyjaznego goblina, a jak się ma sprawa z piwem, które tą postacią jest nazwane. Otóż piwo ma bardzo ładną barwę, przyjemną pianę, przyjemny zapach i takiż też smak. Wysycone jest odpowiednio. Gdy smakujemy pierwszy łyk tego piwa, szczerze mówiąc od razu wiemy, że mamy do czynienia z trunkiem angielskim. Piwo jest naprawdę pyszne, mnie urzekło. Dziś jadłem na obiad pikantnego kurczaka i żałuję, że do tego dania nie otworzyłem sobie tego piwa, pasowałby idealnie. Naprawdę piwo bardzo dobrze zbalansowane pod każdym względem. Dodatkowo te opakowanie piwa, butelka o pięknych kształtach i ta baśniowa, przepiękna etykieta, aż chce się te piwo kupować widząc je na półce sklepowej. Po prostu, opakowanie mistrzostwo świata, co możecie zobaczyć na fotografii powyżej. Jak dla mnie piwo jest godne polecenia. Nie znam ceny tego piwa, bo dostałem w prezencie, ale warte jest naprawdę ponadprzeciętnej sumki. Jeśli spotkacie w sklepie, polecam zakupić i skosztować. 

Moja ocena: 
Kolor: - 10
Piana: - 7
Zapach: - 9
Smak: - 9
Etykieta: - 10

Ocena końcowa: 8,89/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz