poniedziałek, 9 stycznia 2012

InBev - Leffe - Brune/Bruin

Przedstawiam belgijskie piwo InBev Leffe Brune/Bruin


Zawartość ekstraktu: brak danych.

Zawartość alkoholu: 6,5% obj.

Kolor: miedziano-rubinowy, klarowny.

Zapach: intensywny, słodowy, wyczuwalne nuty owocowe, lekkie karmelowe i chmielowe.

Smak: słodowy, lekko palony, leciutko słodkawy, wyczuwalne nuty owocowe, rodzynkowe, leciutkie karmelowe, w tle wyczuwalna goryczka oraz bardzo delikatny alkohol, który przez pewien czas zostaje po wypiciu.

Piana: kremowo-beżowa, wysoka, troszkę podziurawiona, dość wolno opada, zostawia miłe i delikatne osady.

Pasteryzacja: tak.

Termin przydatności do spożycia: brak danych.

Opakowanie: butelka 0,33l.

Producent: Browar InBev



Podsumowanie: 
Kolejne belgijskie piwo, które smakowałem i oceniałem swoimi zmysłami, to piwo z browaru InBev Leffe Brune/Bruin. Jest to ciemne piwo klasztorne o bardzo przyjemnej barwie, sympatycznej pianie, intrygującym i przyjemnym zapachu i bardzo pysznym smaku. Wysycone jest na odpowiednim poziomie. W zapachu i smaku tego piwa odnajdziemy naprawdę bardzo wiele ciekawych nut, smak nie mam pewności, czy wszystkie wyczułem, tworzą spójny, bardzo przyjemny bukiet. Piwo na takie jesienno-zimowe dni dopełnia miło spędzany wieczór. Butelkę zdobi przyjemna, w klasztornym stylu etykieta. Ogólnie rzecz biorąc, bardzo smaczne piwo, które serdecznie polecam każdemu. Spróbujcie, a nie pożałujecie.
 
Moja ocena: 
Kolor: - 9
Piana: - 9
Zapach: - 9
Smak: - 9
Etykieta: - 8

Ocena końcowa: 8,89/10

Cena: 6,99 PLN [AFROALKO - Gdynia-Obłuże]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz